Haiti… Ce-ar fi dacă?

Ce-ar fi dacă am presupune că în Haiti nu a avut loc un cataclism natural? Să spunem că Haiti stă pe o pungă de petrol. Haideţi să mergem cu imaginaţia mai departe şi să spunem că Statele Unite “s-au oferit” să exploateze petrolul.  Ne imaginăm în continuare… Să recapitulăm! Haiti stă pe o mare de petrol. Americanii forează petrol. Guvernul haitian nu vrea să lucreze cu companii americane. Aşa că… Se forează vertical, apoi orizontal. Se introduce la adâncimi mari o cantitate uriaşă de explozibil. Se detonează şi… CUTREMUR. Ce urmează? Simplu! Vin americanii să ajute. După care, vin companiile americane să foreze. O justificare a imaginaţiei debordante? Tot simplu! Nu a fost niciun val uriaş, iar pe lângă asta… Cum s-o fi întâmplat de Republica Dominicană, doar a “resimţit” cutremurul, din moment ce ambele state sunt plasate pe aceeaşi insulă?
Să mergem mai departe cu imaginaţia. Cine împart ajutoarele? Păi americanii. Şi tot americanii au primit drept de survolare a spaţiului aerian haitian. De ce survolează spaţiul aerian aceste avioane. Păi oficial au zis că îşi caută locaţii unde să amplaseze taberele pentru ajutorarea populaţiei. Unde sunt amplasate aceste tabere? Păi dacă facem acest exerciţiu de imaginaţie, aruncăm o privire pe google maps şi constatăm, în imaginaţia noastră, bineînţeles, că taberele americane sunt amplasate exact pe locul central de extragere a petrolului.
Eu spun să ne mai imaginăm ceva în acest scenariu. Haitienii mor de foame. Se omoară între ei. E de-a dreptul un peisaj macabru ce se întâmplă în această ţărişoară. Care e rolul acestei mişcări în strategia americană? Păi e foarte simplu de dedus. Haosul îi transformă pe americani în salvatori. Imaginaţia noastră debordantă ne spune că americanii vor veni ulterior şi vor întreba: “vreţi mâncare, vreţi locuri de muncă? Dacă da, atunci daţi-ne petrol!” Sub impulsul de moment guvernul haitian va ceda presiunilor şi va semna un contract foarte avantajos.

Şi încă ceva Haiti este o locaţie prielnică pentru o bază militară. Pentru ce bază, mai ales în acastă zonă? Păi ne imaginăm şi găsim răspunsul. Pentru singurele state care mai suflă în faţa americanilor, Columbia şi Venezuela.

Ce ziceţi? Am sau nu o imaginaţie bogată?

Popularitate: 49%

Alte articole:

  1. Austriecii acuză SUA că au provocat cutremurul din Haiti
  2. Cutremur sau HAARP în Haiti?!

Comments (50)

I.B.marți, 26 ianuarie 2010 at 16:36

O ipoteză interesantă. Şi ar putea fi plauzibilă. Cu toate că e puţin credibilă.

Radumarți, 26 ianuarie 2010 at 17:08

Celebrele teorii cu americanii. La inceput a fost … 11 septembrie.
Acum Haiti.
Adevarul si evidentele sunt atat de greu de acceptat si venim cu teorii conspirationiste?

Pufonelmarți, 26 ianuarie 2010 at 17:58

Daca stau bine sa ma gandesc la ce au facut americanii in Afganistan si in Irak doar pentru a pune mana pe petrol s-ar putea sa ai dreptate.Dar totusi e prea de tot ca sa omori atatia oameni doar pentru petrol.

ovidiumarți, 26 ianuarie 2010 at 17:59

Deci, draq mai stie ce e in lumea asta. Nici nu vreau sa imi imaginez ca asa ceva ar fi posibil.

constanteanulmarți, 26 ianuarie 2010 at 18:36

Cine împarte ajutoarele? Păi americanii – cred ca ai vrut sa zici ca americanii impart ajutoare

constanteanulmarți, 26 ianuarie 2010 at 18:36

Fara suparare

Radu Bogdan Ghelumarți, 26 ianuarie 2010 at 18:48

Daca-as fi Hugo Chavez, gandindu-ma la acest eveniment, as scrie: “Haite”… si as citi cu accent moldovenesc: “Haiti”…”Dac-as fi pentru-o zi Presedinte” (…”Parazitii” bata-i vina!) le-as recomanda tuturor compatriotilor mei sa lectureze cartea: “RAZBOIUL GEOFIZIC” de Col.Dr. EMIL STRAINU ( Editura PHOBO’S, editia a II-a, Bucuresti, 2006); as mai incerca deasemenea, sa-mi invat concetatenii limba romana, ca sa-i poata intelege macar subtitlul: “- Tehnici de modificare a mediului inconjurator in scopuri militare -”! Asta pentru ca as fi constient ca nu toate limbile latine sunt intelese pe dos! Pe DOS-ul UNCHIULUI SAM, desigur!!!

I.C. Popescumarți, 26 ianuarie 2010 at 18:59

interesanta ipoteza…am mai auzit una cum ca americani si-au testat o arma seismica in haiti pentru a pregati invadarea iranului mai tarziu….deocamdata sunt doar ipoteze….sursele “oficiale” zic ca a fost cutremur, dar suntem liberi sa ne gandim si sa analizam orice alta varianta:)

Catalinmarți, 26 ianuarie 2010 at 19:16

@constanteanul. Nicio problema. Merci de corectura! Neatentia, bat-o vina! In capul meu suna ca un dialog intre 2 persoane, probabil de acolo si dezacordul.

Andrianmarți, 26 ianuarie 2010 at 19:28

Nu e o noutate ca se ucide pentru petrol si bani, eu nu mi-am batut capu cu asta da s-ar putea sa nu fie doar imaginatie. Pe cine ar mai mira ceva in ziua de azi?

greenfieldmarți, 26 ianuarie 2010 at 19:58

Imaginatie bogata, cu siguranta, DA! :)
Daca devine oficiala varianta esti un vizionar, desi titlul site-ului este cam prea sugestiv…

Vlad Alexandru Ghelumarți, 26 ianuarie 2010 at 20:28

Bravo unchiule!!! Sunt mandru sa fiu nepotzelul tau! Te sarut :*

Anca manelisticamarți, 26 ianuarie 2010 at 20:29

Americanii astia . . . Cam multe suspiciuni planeaza asupra lor . GUTZA RULLZ !!!

Naşulmarți, 26 ianuarie 2010 at 21:31

Nici nu vreau să mă gândesc… Unii ar face orice pentru bani şi putere, chiar şi “genocid”.

julianmarți, 26 ianuarie 2010 at 21:35

@Radu: Care început? Eu cred că la început a fost al 2-lea război mondial, apoi Vietnam, Kuweit, Irak, Iugoslavia, Afganistan, iar Irak, acum Yemen… şi cred că am mai omis câteva conflicte armate.
Va urma Coreea de Nord, Iran şi, cum a încheiat autorul articolului, Columbia şi Venezuela care este pe locul 2 în lume ca resurse petroliere ;)

@I.C. Popescu: nu cred că a fost test. De data asta a fost o misiune. Testul a fost acela din 26.12.2004 din Oceanul Indian ;)

Antiignorantumarți, 26 ianuarie 2010 at 21:38

se stie ca americanii consum mult zahar rafinat;:) asta spune multe… cei cititi stiu ce spun aici;:) succes puterea este in voi;;;

Bogdanmarți, 26 ianuarie 2010 at 21:59

Tot ce e posibil.dupa cate am inteles Franta le-a atras atentia ca au o misiune umanitara nu una de ocupatie.

Ion de la Chiuiestimarți, 26 ianuarie 2010 at 22:01

Nu uitati ca americanii au mai stapanit Haiti (1915-1935). Plus ca pozitia e mai mult decat strategica.

Alexmarți, 26 ianuarie 2010 at 22:49

Daca nu ai dreptate inseamna ca si Kenedy chiar a fost asasinat de un amator, ca americanii chiar vor sa ii ajute pe irakieni si ca Basescu ii uraste pe unguri. Teoria conspiratiei cica. Felicitari pentru site!

SayChesemarți, 26 ianuarie 2010 at 22:54

Si nici cu cutremurul din mai de la noi din tara , ala care a fost in Marea Neagra nu a fost unul “dat de la mama natura” … cauta “adevarul despre marea neargra”.. aveam si eu din cate stiu un articol, nu mai stiu exact…

camilmarți, 26 ianuarie 2010 at 22:56

aș zice că teoriile conspirației sunt mai atrăgătoare decât ar trebui să fie iar știința, în plan secund și ea pe acolo..
PS americanii n-au ajuns niciodată pe Lună iar lumea e condusă de o clică iudeo-masonică ;)

Stealthmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 5:40

@ Camil
“aș zice că teoriile conspirației sunt mai atrăgătoare decât ar trebui să fie iar știința, în plan secund și ea pe acolo..”
Sigur, toti cei care au o aversiune ferma fata de orice suna a “teorie a conspiratiei” uita ca au fost mai multe conspiratii dovedite a fi reale. Si de asemenea ei nu iau in calcul absolut nici un argument logic in favoarea “conspiratiei”, doar pentru simplul fapt ca au o repulsie subconstienta, dar puternica fata de acest cuvant / asociere de cuvinte (conspiratie / teoria conspiratiei ). E absolut cel mai puternic incarcat de conotatii negative set de cuvinte la ora actuala. Sigur, doar pt unii… in aceeasi masura in care pt ceilalti, e singura realitate posibila, ei vad numai conspiratii peste tot. Pacat, mai mult de 99,99 % din oameni fie resping, fie imbratiseaza aceste teorii, dar ambele categorii o fac fara sa-si puna LOGICA la contributie, sa ANALIZEZE punctele pro si contra, pentru ca adevarul e de obicei la mijloc. Echilibru, fratilor, echilibru, nu extreme – fie o conspiratie totala, fie varianta oficiala, spalarea de creier adica.
Poate stii ca s-au format asociatii ale arhitectilor din lumea intreaga, care sustin ca acele blocuri gemene (WTC) nu puteau fi doborate de avioane, prin combustibilul care cica a topit coloanele de sustinere etc, ci DOAR printr-o demolare controlata, cu explozibili montati dinainte…De altfel, in pozele de dupa accident, de la baza a ceea ce mai ramasese din turnuri, arata coloane de sustinere din otel, sectionate exact ca la o demolare controlata… Pai de securitatea acelor cladiri nu se ocupa si FBI-ul ? Cum ar fi putut “teroristii” sa monteze explozibil la mai multe nivele, fara sa fie prinsi ??? Asta arata clar ca daca un oarecare grup corupt/mafiot din guvernul SUA vrea, isi sacrifica si proprii cetateni, ce sa mai zicem de straini… Ai vazut secventa aia in care o reportera, statea cu spatele la ~Building 7~(nu-mi amintesc acum exact cum ii zice, era inca o cladire de langa turnurile gemene, care a cazut si ea in aceeasi zi cu ele…) si a zis in direct ca s-a prabusit, dar cladirea era inca in picioare ! Si dupa cateva secunde/minute, chiar s-a prabusit ! De unde avea aia stirea frate ? Cat de ORB si spalat pe creier sa fii sa nu-ti dai seama ! Of, parca ati fi niste copii inocenti, care credeti ca lumea e asa buuunaaa… Uitati-va la documentarul “Enron – the smartest guys in the room” (Enron – adevaratii baieti destepti), si o sa vedeti acolo ce morali sunt americanii…
@greenfield
“Imaginatie bogata, cu siguranta, DA!”
Nu e imaginatie bogata, dar asa pare pt cei care cred doar in surse oficiale, fie ele mass-media, carti sau declaratii ale guvernului. Pe de alta parte, daca zici “Daca devine oficiala varianta esti un vizionar”, unu la mana, cum dreaq sa devina oficiala ??? Ce tara anume s-ar baga in treaba asta, ca ei insisi doar n-o sa se deconspire ! Ca doar au spus-o in mod oficial, “Politica noastra este negarea” ! Doi la mana, nu ar fi deloc vreun vizionar, multi care au cunostinte despre arme mai putin conventionale si cum stau de fapt treburile astea s-au gandit cam la acelasi lucru ! Daca voi avea timp, o sa pun aici un link-doua la niste site-uri care se ocupa cu investigatii destea, bat pariu ca daca au facut ceva “necurat”, sigur s-au scurs informatii pe internet, in zona “underground”, aia care se ocupa de “conspiratii” ! Singurul loc in care adevarul poate sa circule fara sa fie cenzurat. Pt marea masa a populatiei globului, spalare de creier la greu prin mass-media :) )
Si apropo de articol, daca americanii ar fi vrut sa faca asta, mai mult ca sigur nu s-ar fi complicat cu forari si explozibili, de ce sa se complice, cand au HAARP-ul ? ;)

Stealthmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 5:48

am facut vreo 2-3 greseli de gramatica (de ex. niveluri nu nivele), nu va luati de mine inainte sa va uitati la ora la care am scris, si nu scriu din afara tarii :)

camilmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 9:29

@ Stealth – the burden of proof is on you ;)

Nickmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 10:07

Foarte interesanta ipoteza aceasta, insa atata timp cat nu este nimic sigur…raman la ideea ca, chiar a fost un cutremur.
@Catalin, te rog data viitoare cand vrei sa-ti faci reclama la un articol pe blogul meu, nu o face de 5 ori cu aceiasi vorba …. [EDITAT]
Ms de intelegere.

Design 19miercuri, 27 ianuarie 2010 at 10:25

interesant articolul :)
felicitari pentru blog

[...] Cutremur de 7 grade pe scara Richter în Haiti Posted in actualitate, international, tragedii by supravietuitor on ianuarie 13, 2010 Update:Catalin Stanoiu: o alta versiune vis-a-vis de ce s-a intamplat in Haiti [...]

sandu ionutmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 11:46

…americanii astia nu sunt martieni. nu le reuseste totul…

Cutremur in Haiti? | Năvălitorulmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 12:06

[...] suna a SF. Pe de alta parte, 11 septembrie ramane relativ misterios, Osama traieste bine-mersi, Saddam n-a [...]

Catalinmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 12:28

@Nick: Scuze. Nu mai fac! :) Cat despre opinia ta… Cam cat de sigur esti ca americanii au fost cei care au pus primii piciorul (sau picioarele, ca doar nu erau ologi) pe luna? Si aici nu fac trimitere la nepamanteni. Cam cat de sigur esti, de exemplu, de faptul ca la venirea lui Bush in Romania curcubelul care a aparut a fost unul natural?

Dianamiercuri, 27 ianuarie 2010 at 12:59

Daca e sa fie asa, atunci e vai si amar!

Dutu Mihaimiercuri, 27 ianuarie 2010 at 13:39

Ai dracu’ americanii ăştia. Da’ eu zic că se susţine teoria ta. :D Presupun, mergând pe aceeaşi logică, că şi gerul ăsta care s-a abătut asupra României este tot mâna lor. De ce? Păi ei construiesc autostrăzile noastre şi cum vremea e rea, nu pot munci dar încasează bani. Căci nu e vina lor că e vremea cum e, nu? Asta teoretic, dar practic, e clar mâna lor. Şi la Abruzzo la fel, altfel nu-mi explic de ce eu, locuind în Italia, n-am simţit cutremurul. :D Dacă eşti interesat de teorii de genul ăsta îţi fac cunoştinţă cu un nene care se crede … dac. Şi el e trist şi-şi caută susţinători. :D

un fleac….da’ trece « Lircamiercuri, 27 ianuarie 2010 at 14:03

[...] aici, un punct de vedere cel putin interesant despre [...]

bozemiercuri, 27 ianuarie 2010 at 14:51

O sa urmeze Venezula…pt k si ea are petrol . Apropo. americanii erau acolo deja daca nu era razboiul din Irak. Corporatocratie ….americanii fac statele in curs de dezvoltare si din lumea a III a , marionete….

jaunetommiercuri, 27 ianuarie 2010 at 15:29

Nu fii moron. E o diferenta intre Columbia si Venezuela. In timp ce Venezuela este intr-adevar anti-americana si are tot felul de gargauni bolivarieni,Columbia este unul dintre cele mai pro-americane tari din America de Sud

jaunetommiercuri, 27 ianuarie 2010 at 15:29

*una

Huimiercuri, 27 ianuarie 2010 at 15:34

Si ce i-a impiedicat pe americani sa vina si sa ceara pe fatsa si deschis de la proamericanul Preval concesiuni acolo unde le-a trebuit lor? Prostii si ametseli.

neagaolegmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 15:57

dacă ar fi adevărat, atunci aș putea zice că cei de la Casă albă sint lipsiti total de imaginație in explorarea resurselor petroliere globale

Cutremur sau HAARP în Haiti?! | Balaceanca.netmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 17:23

[...] Stealth a menţionat ieri într-un comentariu la articolul Haiti… Ce-ar fi dacă? termenul de HAARP. Cei pasionaţi cunosc această denumire. Pentru ceilalţi m-am gândit să fac unele precizări. HAARP este acronimul pentru High Frequency Active Auroral Reasearch Program. Proiectul HAARP a fost dezvoltat începând cu anul 1992 în Alaska, într-o zonă izolată, situată lângă orăşelul Gakona. Petagonul a construit aici un transmiţător foarte puternic, ce poate transmite peste 3000 de megawaţi în straturile superioare ale atmosferei. HAARP funcţionează la capacitate maximă din anul 1997, când au fost puse în funcţiune cele 180 de turnuri cu o înălţime de 21 de metri care constituie un complex de transmiţătoare. Proiectul este condus de Air Force Research Laboratory’s Space Vehicles Directorate. Pe site-ul oficial se arată că “HAARP este conceput ca să inducă modificări mici de temperatură în ionosferă, ale caror rezultate şi influenţă pe Terra, sunt apoi analizate cu ajutorul instrumentelor HAARP.” Pentagonului susţine că HAARP are ca destinaţie “exploatarea ionosferei în scopurile Departamentului Apărării”. [...]

Dan Leemiercuri, 27 ianuarie 2010 at 17:55

Ceva, ceva ai intuit, tu! Eşti aproape de adevăr. Şi ăsta e abia începutul. Să vezi câte atfel de catastrofe “naturale” vor mai fi de acum încolo. După “criza mondială”, gripa porcină, Haiti, va urma reanimarea lui Bin Laden care va mai demola ceva şi astfel va incepe invadarea Yemenului. Aveţi răbdare, numai!

@Stealth Eu zici să nu-ţi mai consumi degeaba energia cu ăştia spălaţi pe creier. Acolo unde gândirea este limitată, nu ai cum să-i convingi de ceva care depăşeşte cu mult capacitatea lor de înţelegere. Mai bine caută-i pe cei care gândesc ca tine şi solidarizează-te cu ei.

@Dutu Mihai Gerul e de la ruşi, nu de la americani! :lol:

Sirgmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 22:05

Cutremurul a ținut 1 minut… ce explozie durează un minut? Ce ar fi dacă am gândi de 2 ori înainte?

Stealthmiercuri, 27 ianuarie 2010 at 22:39

@ Sirg
Ce ar fi daca ai mai citi tu cate ceva despre faliile tectonice inainte sa-ti dai cu parerea ? Pana sa gasesc eu un articol pe vreun site stiintific ca sa-ti demonstrez cat esti de “ignorant”, gandeste-te asa: o explozie puternica disloca roca, destabilizeaza falia la nivel local, si apoi urmeaza cutremurul. Dooooh !

Recomand « d3vilbabemiercuri, 27 ianuarie 2010 at 23:18

[...] aici si sa ma simt implinita ca mi-am facut datoria morala, va recomand sa va clatiti ochii cu asta, nu inainte de a va gandi si la o alta teorie conspirationista “de tip paranoic” ce [...]

Stealthjoi, 28 ianuarie 2010 at 0:01

@ Sirg
Legat de exploziile care duc la cutremure, iata doua carti care trateaza acest subiect, carti care nu au legatura cu “teoriile conspiratiei”, pt ca prima e un buletin al Societatii de Seismologie din America, din 1988 (deci, e veche treaba, au avut eventual timp sa o dezvolte): http://bssa.geoscienceworld.org/cgi/reprint/78/2/1011 si a doua e dintr-o serie oficiala a NATO, “NATO Science Series”, cartea se numeste “Identification of Seismic Sources – Earthquake or Underground Explosion” : http://openlibrary.org/b/OL9095951M/Identification_of_Seismic_Sources_-_Earthquake_or_Underground_Explosion_(NATO_Science_Series_C_)
@ all
Daca ar fi fost sa faca amricanii asta, eu imi mentin parerea cu HAARP-ul. Oricum, se pot face bine mersi cutremure si prin metoda clasica, cu explozibili. Si chiar daca exista studii stiintifice care atesta asta, pt cei mai multi, ignoranta e prea mare, si in mass-media nu ajung decat stirile agreate de patroni/actionari.
Si in timp ce cautam informatii pe aceasta tema, am dat de urmatoarea stire, care nu face decat sa confirme acest articol, si ceea ce spuneam eu, ca nu e singurul care s-a gandit la aceasta posibilitate. Doar dati un search pe Google cu expresia haarp explosion really happened haiti earthquake si o sa gasiti vreo 30.000 de rezultate, in crestere. Cireasa de pe tort e declaratia lui Hugo Chavez, presedintele Venezuelei, care acuza SUA ca au testat o arma tectonica, ce urmeaza sa fie folosita impotriva Iranului. Acum desigur ca n-o vor mai putea folosi, pt ca i-ar confirma acuzele lui Chavez :) Si desigur, Iranul ar putea sa fie lovit de un cutremur natural, dar tot asa, ar plana suspiciuni asupra SUA :) ) http://www.youtube.com/watch?v=Q9QtZkT8OBQ&hd=1

gerogeljoi, 28 ianuarie 2010 at 10:04

Cam trasa de par ipoteza…sigur americanii nu ar fi chiar atat de cruzi, in al doilea rand nu e destul petrol acolo cat sa justifice asta, si in al treilea rand au pus mana pe petrolul irakian care le ajunge pentru 100 de ani.

Dan Leejoi, 28 ianuarie 2010 at 13:34

Ce naivi pot fi cei care spun că “sigur americanii nu ar fi chiar atat de cruzi”. Treziţi-vă măi copii, că nu suntem în lumea basmelor!

Uite citiţi asta poate vă mai luminaţi puţin!
http://saccsiv.wordpress.com/2010/01/26/departamentul-de-aparare-al-sua-si-israelul-declanseaza-artificial-cutremure-de-cativa-ani/

Razvanjoi, 28 ianuarie 2010 at 14:24

ideea ta e de fapt ideea lui hugo chavez :) google it

http://www.nydailynews.com/news/world/2010/01/18/2010-01-18_hugo_chavez.html

Catalinjoi, 28 ianuarie 2010 at 16:50

@Razvan > A lui Chavez era in spaniola, a mea e in romana :P :)

om cu capul pe umeriluni, 01 februarie 2010 at 13:14

Mie imi pare rau ca majoritatea dintre voi aveti dreptul sa va inmultiti , astfel dand nastere altor specimene cu mai putina informatie genetica dar mai multa prostie , specimene creatoare de bloguri obosite , caci cand nu mai e nimeni sa -ti asculte glasul exista altul sa -ti citeasca rahaturile . Dar hei !! , ce faceam eu acum daca nu era obosiciunea asta de blog sa pot sa ma uit sub mine sa vad ca se poate si mai rau . Crede-ti ca subiectul nu a fost deja dezbatut de milioane de ori , nu a aparut de destule ori pe bloguri , la stiri , pe TV , crezi ca era necesara interventia si parerea ta “retarda” , suferiti mah suferiti de voi , de lucrurile pe care nu le aveti , suferiti sa iesiti in evidenta acolo unde nu e cazul , merge-ti si inmultiti-va astfel continuand cercul vostru patetic de oameni care sufera .
Sanatate cultilor.

[...] pare că scenariul vehiculat de mine (şi alţi savanţi, LOL) la sfârşitul lunii ianuarie nu a fost unul demn de [...]

Comenteaza!

Comentariul tau